CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, oktober 04, 2007

Shop till you drop, eller hur säger man?

Imorgon åker jag till Paradiset!!!
Till shoppingens Mecka!
Till..
ULLARED!!
Platsen där alla ha varit men ingen vågar erkänna..
Ja så sas det visst förr, men jag vågar definitivt erkänna att jag varit där!
Vågar ju tom erkänna att jag åker dit igen! Med glädje!!

Ska bli kul att strosa runt i den lilla affären bland en massa hysteriska tanter och leta prylar till ett värde av ingenting! :-)
Blir väl mest leksaker och barnkläder som hamnar i min kundvagn.. Fast vem vet? Kanske hittar jag något till mej också?

Vi, dvs jag, Tina och min svägerska åker tidigt imorn. Kl 06:00 kommer dom och hämtar mej.
Så ikväll blir det att lägga sej tidigt...
Måste ju samla krafter och vila fötterna inför morgondagens runda..

Shoppa loss!! :-)

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Kan se er tre tjejer slåss med tanterna om en T-shirt
för 19.90 ;-)...
Ha det så kul iaf..
Kram / B.

Anonym sa...

Hoppas det blev en lyckad shoppingdag!

Anonym sa...

Full vagn(ar).
Tom plånbok.
Lennart