CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, oktober 07, 2007

Tillbaka igen..

.. med tommare plånbok än jag räknat med..
Handlade massvis!
Inte så mycket till mej, bara en top, några strumpor och trosor..
Jocke fick också några strumpor..
Sen var resten till Herman.. Ja.. och hans småkusiner..
Det är ju så att kusinerna fyller år 30 november och 5 december.. Sen kommer jul.. Sen fyller Herman år den 29 januari..
Så det är många utgifter med presenter och julklappar.
Men nu har jag köpt färdigt både till födelsedagar och jul!
Känns mycket bra!
Kommer antagligen kännas ännu bättre när november och december närmar sej och jag inte behöver stressa runt och leta julklappar!

Nä.. Nu ska jag nog se på en film..
Ha det!

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Sååå kul i Ullared.
Drömde om dig här om natten. Drömde att jag fick vara barnvakt åt Herman. =)
Hel mysko. Men de var vad jag drömde :P
Hoppas att allt är bra med er. Var längesen man pratade med dig på msn.

Kramar från mig..
Hoppas du läser min blogg oxå. ;)

Anonym sa...

Jag kanske också borde åka dit o handla strumpor. :) (se mitt inlägg i min blogg)

Anonym sa...

Och vad menar du med att man kan må illa av annat oxå?? ;-)
Hade du nu i tankarna Suss??!!!!

Kramar

Suss sa...

Miah: Ja det kan du ju fundera på!! ;)

Tina Högman sa...

Ja vem gick hem med minst pengar kvar?!? Inte jag i alla fall...