CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, oktober 10, 2007

Jag vill inte!!!

Imorgon är det begravning..
Jag vill inte...
Jag vill verkligen inte!!
Jag vill att morfar ska komma tillbaka!!!

Jag vill spola tillbaka tiden och se till att han aldrig dog!!
Jag vill att allt ska vara som förut...
Jag vill ha tillbaka min morfar...

7 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Ja du Suss livet är hårt ibland.

Sina nära & kära vill man ha för alltid.

Tänker på dig!

Kram Annica

Trollmor sa...

Vill bara skicka en kram

*KRAM* tänker på er

Anonym sa...

Stackars dig!

En ´bamse kram från mig...

Anonym sa...

Kan bara hålla om dig.
Min axel fins här för dina tårar.
Varm
kram
Lennart

Anonym sa...

Jag beklagar. Ibland känns det bättre efter en begravning. Att få säga ett sista farväl tillsammans med andra som saknar honom. kram

Anonym sa...

Det är svårt att förlora någon som står en så nära. Förstår att det är en tung och jobbig tid för dig och din familj.

Många kramar från mig till dig
Kimme

Anonym sa...

Nej det är en tillställning man helst vill slippa. Alltid lika tungt när någon i ens närhet rycks bort. Hoppas det var en fin begravning iallafall!
Jag ringer dig snart vännen! kram