CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, november 20, 2007

Bara jag...

.. som smiter in och säger att jag är tillbaka!
Fast egentligen har jag inte tid att sitta här längre..
Många lådor som ska packas upp..
Måste ju passa på när Herman sover, annars vill han "hjälpa" till.. Och det går inte så bra..
Han når ju inte upp till hyllorna så han tuggar på sakerna istället!

Föresten!
Måste ju berätta att Herman nu både ålar (typ militärstilen), sätter sej upp själv (ser jättekomiskt ut, för han backar sej upp på nåt vis!), går (när han håller oss i händerna) och nu sen vi flyttat in i huset har han även kommit på hur man reser sej upp mot saker (kommer hittils bara till knästående, men det är väl en tisdfråga innan han ställer sej upp helt)
Och så har han fått två nya tänder, så nu har han hela fyra små vassa gaddar i munnen!
Allt har hänt bara de sensate veckorna! (förutom ålandet som han fixat ett tag)

Nä, nu hör jag nästan hur lådorna kallar på mej..
Vi hörs när vi syns!

4 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Lycka till i nya lyan!!!

Ni kommer säkert att trivas som fiskarna i vtn =)

Det tråkiga e ju att städa det gamla för det har man ju nyss lämnat bakom sig =)

En notis de nya jackorna har kommit men dock har inte din storlek kommit ännu men vi hojtar te på dig när den kommer =)

Ha en bra dag!

Kram Annica

Anonym sa...

Lycka till med lådupppackandet :) Måste vara härligt att bo i sitt eget hus nu!!

Anonym sa...

lycka til med upppackandet.(från en som nyss varit där)
kram från Bittan

Anonym sa...

Hjälp vad mycket som måste ha hänt lillkillen sedan ni var hos mig i somras!! Och snart börjar det för mig, shit!