CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, november 12, 2007

Handarbetarnas vänner

Här har någon suttit och läst min blogg. Misstänker att han eller hon läst en hel del, eftersom kommentaren kom på en post jag skrev för två månader sen!
Personen i fråga kommenterade hur jag stavade inpregnering! Eller som personen i fråga påpekade: Det heter impregnering!
Personen i fråga var anonym... Varför kan man undra??

Hmm..
Har peronen i fråga inget annat för sej??
Isåfall lär du hitta betydligt fler stavfel än bara det ordet!!
Varsegod att börja rätta mej, om du så vill!
Jag bryr mej inte om jag stavar lite fel hit och dit..
Det är ju en världslig sak!

Handarbetarnas vänner - Sitter och märker ord hela dagarna!

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Dessutom är det ju hur lätt som helst att stava fel när man skriver på ett tangentbord. Ibland är jag helt övertygad om att tangenterna byter plats bara för att djävlas!!

Anonym sa...

Hahaha ja en del har inte roligare för sig =)

Annica

Tina Högman sa...

Ungefär som den där typen som skrivit kommentarer på två av mina bloggar. Och varit mycket upprörd.
Sicket liv den måste ha, bara skriva kommentarer när man blir sur.