CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, november 05, 2007

Myror i brallan!

Ja det är precic vad Herman har!
Det är i och för sej ingen nyhet för min del, men i helgen har han verkligen visat att han INTE kan sitta still!!
Har i år tänkt skicka julkort med en bild av Herman, och helgens projekt var att ta ett fint kort på honom.
Det går nog fort..
Trodde jag..
Men inte då..

Så fort jag satte ner honom så rymde han än hit och än dit!
Ville väldigt gärna utforska kameran! Och allt annat som fanns i hans närhet..

Tog säkert 35-40 bilder! Två blev bra..

Men jag får väl vara tacksam att det blev något.. :-)




De kort som faktiskt lyckades, vill jag int e visa än. Vill ju att de som får korten inte ska se dom innan vi skickat iväg dom..


1 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Ja han verkar ju ha fullt upp med julbestyren...