CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag, mars 14, 2009

Finbesök!!

Igår hade jag och Herman besök av min jobbarkompis Jeanette och hennes lilla Lowa! Det var riktigt mysigt att träffa henne igen! Och Lowa har jag ju inte sett tidigare, och hon var (och är!!) helt gudomligt söt!!!
Snacka om att man nu längtar ännu mer efter bebisen!!

Herman var lite skeptisk mot dom i början, men efter en liten stund släppte det. Och det var nog inte helt fel att han fick träffa en liten bebis nu när han ska bli storebror och allt. :-)

Nu ska jag återgå till att mumsa neg.... ehh.. chokladbollar!!
Fick ett riktigt toksug på godis förut, men självklart hade vi ju inget hemma...
Och sätta sej i bilen och åka 7-8km för lite godis..
Nja.. Där går nog gränsen..
Men som tur var hade vi ju alla ingredienser till... ja.. chokladbollar hemma, så nu ska här mumsas!!

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Hej Suss!!
Jo det kan vara så har oxå funderat på det, men vågar inte hoppas och tro. Men har tänkt på att det är kanske något undermedvetet som försöker säga det till mig.
Men vågar inte testa för då blir jag besviken om det är ett - på stickan...
Men jag lovar att berätta om det är något. Kanske inte i bloggen men via sms!!

Kramar

Anonym sa...

Det var mysigt att träffa er med, hoppas vi syns snart igen!
Kram från mig och Lowa =)

Anonym sa...

Behövs ju inget gottis när du fixar sådana gosaker ur skafferiet, gott ;)

Hoppas att det lille grynets hjärta slår utan uppehåll nästa gång.Tänk att man kan höra och se hjärtljuden över huvud taget, helt fantastiskt tycker jag! Skönt att de har lite extra koll på bebisen tills vidare.

Kram Kimme