CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, mars 03, 2009

Nyfriserad!

Jag har länge varit i ett STORT behov av en hårklippning! Det har varit risigt och eländigt ett bra tag..
Och idag blev det äntligen av!
Efter att ha lämnat Herman på dagis åkte jag till frissan och blev ompysslad.
Det blev en page, med ganska kort i nacken och lite längre i fram. Lite ovant med hyffsat kort hår, men jag blev nöjd!
Får se om Herman reagerar på det när jag hämtar honom sen..

Innan jag hämtar honom ska jag hinna med att besiktiga bilen också. Räknar med att den går igenom. Det sa dom på BMW-verksta´n att den skulle göra när vi förbesiktigade den..

Nu ska jag njuta av mitt kaffe och surfa runt lite innan det är dags att åka.

3 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Jaha, då får vi se nya frissen på torsdag då...

Tina Högman sa...

Jaha, då får vi se nya frissen på torsdag då...

Tina Högman sa...

Ahmen vaff... sorry....