CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, mars 23, 2009

Hur tänkte han man skulle göra egentligen??

Idag har jag varit på mitt årliga besök hos tandläkaren.
Han hade gjort lite omändringar i lokalen sen jag var där sist kunde jag konstatera.
Bland annat hade han satt upp en tv i taket över tandläkarstolen, och lagt en hög med tidningar på räckavstånd från samma stol..

Okej..

Tv:n fattar jag..
Den kan man ju ligga och snegla på medans han gör undersökningen..

Men hur tänkte han med tidningarna???
När och framför allt HUR ska man lyckas bläddra i en tidning när man ligger där på rygg i stolen, med en lampa mitt i ansiktet och tandläkaren själv står lutat över en och rotar i munnen???
Han har ju alla sina instrument precis framför mej också, så man får ju inte ens upp händerna för att HÅLLA i en tidning..
Hur tänkte han egentligen???

2 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Frågade du inte då, pucko??:-D

Suss sa...

Hur lätt är det att snacka med en massa prylar i munnen då, pucko?!!