CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, mars 04, 2009

Jag vann!!!!

Jag som nästan aldrig vinner något... :-)

På Baby-och barnmässan jag var på i fredags, kunde man delta i en tävling som Västanphils Broderi hade.. Vinsten var en handduk med ett broderat, valfritt namn, på.
Det man skulle göra var att gissa antal stygn i ett broderi.
Jag gissade på 8120 stygn (har jag för mej).
Idag kom svaret..
8180 stygn!!!
Och mitt namn stod först!!! :-)

Så det var bara att maila tillbaka till dom och säga vilket namn jag ville ha broderat på handduken.
Först tänkte jag välja Herman, men insåg att det skulle bli orättvist mot nästa barn..
Jocke tyckte jag kunde välja hans namn.. Det tyckte inte jag..
Isåfall borde jag ju valt MITT namn eller?? Det var ju ändå jag som deltog i tävlingen! :-)
Nä, vi kom fram till att vi skulle skriva gäster istället..

Får se när min vinst dyker upp i brevlådan!!

0 har lämnat spår..: