CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, mars 25, 2009

Mystiske Adam...

"Nej, det stämmer nog. Fanns nog bara på VHS första gången jag var inne. Åhhhh, VHS... Adam"

Så stog det i ett sms jag fick i förra veckan från ett fem-siffrigt nummer.
Fattade ingenting...
Vem är Adam??
Och varför är det inget vanligt mobilnummer, utan bara fem siffror??

Igår skickade jag in en låt-önskan till MixMegapol. Fick ett svars-sms där de tackade för min medverkan.
Insåg då att det svaret kom från samma fem-siffriga nummer som sms:et från den mystiske Adam!

Var det alltså Adam Alsing som skickade det första sms:et till mej??
Varför gjorde han det??
Och vad menade han??
Mej veterligen har jag aldrig diskuterat VHS med Adam Alsing...
Fattar fortfarande ingenting..
Får nog maila honom och fråga.. :-)

2 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Jag mötte Lassie...

Mifflan sa...

Hahaha! Spara SMS:et!
Hej föresten!
Har börjat blogga efter ett långt uppehåll. Är ute på en surfingtur!