CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, september 07, 2006

Ny dag, ny blogg...

Och då kommer man ju osökt in på ämne..
Vad ska jag skriva om??

Känns som om hela hjärnan är... Tom!!
Kanske inte så ovanlig men...

Ska jag skriva att det äntligen är torsdag och att jag faktiskt är ledig idag??

Ska jag skriva att jag ägnat dagen åt att tvätta??

Ska jag skriva att jag fortfarande håller på att flytta ut ur kartongerna??

Ska jag skriva att jag varit på banken för att fixa med mina konton??

BLÄ! Jag kommer inte på något att skriva!!
Blir så fascinerad av folk som kan skriva hur mycket som helst om precis ingenting!!
Hur kommer dom på det???

Nä.. Jag tror min hjärna tagit en riktig lång kafferast, så det är väl lika bra att sluta här och nu..
Får se om de slutar fika nån gång och börjar arbeta istället..

4 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Ja, jag undrar oxå hur folk kommer på saker att skriva om... Är kanske därför jag skriver så sällan :)

Har just insett att jag har väldigt dålig koll på hur min blogg funkar. Såg att du har skickat förfrågan om att lägga till mig i din kontaktlista på msn. Hmm, gjort det för länge sedan? Använder inte samma adress för msn och blogg, så kan inte adda dig via den vägen :(

Tina Högman sa...

Ja men det bidde ju en blogg!

Suss sa...

Ja.. Men hur kul va den på en skala då??? :P

Anonym sa...

På en skala var den kul...å även här..
B.