CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, september 13, 2006

PLING!!!!

Dagen Middagstips!!!!

Är nu hungriga???
Har ni svårt att komma på vad ni ska äta till middag???
Känns det som om snabbmakaroner och mamma scans köttbullar är trista???
Varför inte testa något nytt???

Ett tips är att leta reda på en kokbok som heter "Prinsessornas Kokbok" från 1935.
Där finns massor av smarriga... (ehhh.. ja...) recept att prova på!!

Eller vad sägs om

Fågelkräm???

Harpastej???

Sköldpaddsoppa???

Harsoppa???

Griljerad kalvhjärna???


Vattnas det i munnen på er???
Är ni RIKTIGT hungriga nu???

*bluärp*

7 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Thank God for McDonalds
B.

Udden sa...

hmm. vilken tur att man inte är kvackelmagad!!!!!
Du.. jobba, vad är det????
Är det nåt virus? hihi

Kramen

Anonym sa...

Ja, vad ska man säga...Man tar vad man har...Smaken är som baken. Fast jag har nog aldrig tröttnat på snabbmakaroner....TUR!

Kimme

Tina Högman sa...

Har också ett tips:
Såg på TV igår, nån hade bakat en sällabbspaj!

Suss sa...

Sällabbspaj???? ehh.. jag det lät ju... gott???

greken sa...

du har inte prövat stekta ålefötter?
klart jag är en clown....manegen finns ju redan. jag hade oxå en låtsas polare faktiskt, men han tog sig aldrig ngn stans...bodde i min mage o var hemskt klekmagad...blodpudding o spenatsoppa gick fetbort...
ha de bäst

Anonym sa...

Huu undra vars du hittade den kokboken ;P

Men jag tror att jag håller mig till min egen hederliga Vår Kokbok =)

Ha en kanon helg Suss.
Ska tänka på dig lite när jag jobbar å sliter =)

Å du... rösta på rätt parti nu bara =)

Kram Annica