CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, september 17, 2006

Rubrik

Ja då har man gjort sin plikt och röstat.
Vad jag röstade på??
Ja det tänker jag inte tala om...
Och om jag röstade på rätt parti??
Ja, det får väl visa sej i en utvärdering om fyra år...

Annars då???
Jodå, Tack bara fint!

Var iväg till IKEA igår.
Handlade lite, men inte allt vi hade tänkt...
Men en tv-bänk och lite småprylar blev det i alla fall...
Är ute efter två fotöljer, men dom köper vi nog på Jysk istället...
Har spanat in ett par snygga i svart skinn med inbyggd fotpall.

Nä... Idag blev det ingen roligare blogg...
Är rätt seg i kroppen idag....
Ska nog ta det lite lugnt...
Men en kaka ska jag nog orka med att baka!!!

Lägger ut lite bilder på huset också!!
Docj endast från utsidan...
Väntar med att fota insidan till vi fått ordning på hur vi vill ha det...
Alla vet väl hur flyttkartonger ser ut i alla fall!!
Håll till godo!!

6 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Mmm mitt Betyg blir: Jättegulligt...
Underbar tomt....Hoppas ni trivs riktigt nu..
Kram i stugan / B.

Tina Högman sa...

Är det lilla "huset" på fotot längst ner där vi får bo när vi sover över eller??

Suss sa...

Ehh.. Ja... Om du vill!!! Fast jag skulle nog snarare kalla de för jordkällare... :)

Anonym sa...

Som ett litet gult Pippi-hus. Jätte fint! Härlig trädgård också.

Kimme

Anonym sa...

Åh vilket gulligt hus ni har köpt er. Det ser hur underbart ut som helst.

Kramar Ulrica

Udden sa...

Vad fint!! Riktigt gulligt!!!
Hoppas ni kommer trivas!