CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, september 28, 2006

Nedräkningen har börjat!!

Äntligen!!!!
Idag kom beskedet!
Brevet jag längtat efter!
Beslutet som legat i helt andra människors händer!!

Nu är det klart!!
Från och med den 22 november, tänker jag inte sätta min fot på jobbet på jäähäättelååång tid!!!
Ja närmare ett och ett halvt år i alla fall!!

SOM jag läängtar!!!
Knappt två månader kvar...

Om man skulle ta och fira det med kaffe och ett wienerbröd??
Japp!
Så får det bli!!

Ajjöss!!

9 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Vad roligt! Grattis!! Vad ska du göra istället då?

Anonym sa...

Ja en del har det bra...

Anonym sa...

du kan ju inte säga A å inte B...
Vad ska du hitta på..vara barnledig ;-))

Suss sa...

Japp! :D

Trollmor sa...

eh va!???

Suss sa...

Jajjemensan! Så ligger det till! :D

Trollmor sa...

Kalla mej gärna dum...ska du vara barnledig om två månader och du vet det först nu...fattar noll...

Suss sa...

Klart jag vetat att jag ska vara barnledig tidigare... Sen i maj för att vara exakt.. Men jag har fått beslutet från försäkringskassa att jag får gå på havandeskapspenning den 22 november. Det får man ju göra två månader innan den lill* kommer om man har ett tungt jobb som jag har..

Trollmor sa...

OK:) Grattis!
(jo jag hade faktiskr räkbnat ut att det var havandeskapspenningen du väntat på)