CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, september 21, 2006

Utmanad av Trollmor!

4 jobb jag haft
* Städerska
* Undersköterska på boende
* Undersköterska på natten
* Undersköterska i hemvården

4 filmer jag kan se om och om igen
* Sagan om ringen-trilogin
* Men in Black
* Day after tomorrow
* Indiana Jones

4 städer jag bott i
* Vinninga
* Skara
* Tråvad
(fast... Kallas det städer???? )

4 TV serier jag ser på
* CSI
* Invasion
* Lost
* Law and order

4 platser jag vill besöka
* Galapagosöarna
* Inkaleden
* Indien
* Afrika

4 typer av webbsajter jag besöker dagligen
* Aftonbladet
* Blogger
* Familjeliv
* Google

4 Favoriträtter
* Fläskfilé i senapssås med hasselbackspotatis
* Kasslergryta med svamp och paprika
* Tacos
* Smörgåstårta

4 ställen jag känner mej bekväm
* Hemma
* Ute i naturen
* Hos mina föräldrar
* Hos mina vänner

4 jag utmanar
Utmanar alla som känner sej manade... :)

0 har lämnat spår..: