CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, januari 15, 2007

En "liten" utmaning...

Har blivit utmanad av Snubben... Tack ska du ha..
Är väl lika bra att sätta igång då..

1. Vilken svordom använder du mest?
hmmm.. Det är väl JÄKLAR...

2. Äger du en iPod?
Nix.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
8.30 piiip!!

4. Hur många resväskor äger du?
Tre.. Används dock alldeles för sällan...

5. Använder du flip-floppar?
Inte denna årstiden i alla fall...

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Affären...

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Självklart!!

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Eragon.. Var väl sådär.. Trodde den skulle vara bättre...

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Måste man välja?? Jaja.. En vän då..

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj... Ett hus! Under förutsättning att det hus jag vill ha är till salu..

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Säkerligen.. Och då säkert inte utan anledning.. :)

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nä.. Men jag skulle behöva... Inte kul att ligga vaken till halv tre varje natt.. :(

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Det är nog nån julskiva sen i julas.. Lyssnar mest på musik via datorn...

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Vet inte.. Finns många bra...

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Jajjemen!! Men jag tänker INTE berätta!!

16. När var senast någon stötte på dig?
Det var väl när jag var ute och partade sist innan jag blev gravid... Typ i våras..

17. Vad åt du till middag senast?
Kasslergryta med ris

18 Använder du huvtröjor?
Jupp!! Särskilt fram på kvällen när man börjar bli småfrusen...

19. Kan du vissla?
Apselut!!

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Svärmor.. Som talade om att vattnet hade kommit tillbaka...

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Det ska gå fort, runt, uppochner och ge ett riktigt pirr i magen!! Sen spelar det ingen roll vad det är..

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det gör dom säkert.. Men spela roll!! Hellre det än att dom inte pratar alls om mej!! :)

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0512

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Jajjemen!! Linus på linjen var ju tecknat!! :)

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Har inte mätt... Men det finns några affärer där..

26. Hur många syskon har du?
Två gamla systrar...

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä.. Eller det beror väl på i vilken situation man är i...

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Hehe.. Det skulle väl vara tv-serien Macken då.. :D

29. Äger du några popband t-shirts?
Nä.. Faktiskt inte...

30. När flög du senast?
Det var väl två år sen skulle jag tro...

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra

32. Läser du för skojs skull?
Varför läser man annars???

33. Pratar du några andra språk?
Engelska... Har pratat tyska, men det har förvunnit...

34. Diskar du din egen disk?
Det som inte går i diskmaskinen.. Ja..

35. Har du gråtit offentligt?
Jupp! Senast på ett möte på jobbet.. Många hormoner i svallingar då.. :)

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär...

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Japp!! Heela tiden!!

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Inte just nu kanske...

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja. Det hör till!!

40. Kan du kasta macka?
Jag brukar äta mina mackor jag...

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä...

42. Vad har du med dig in på bion?
En STOR påse lösgodis, en dricka och nån trevlig person

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Min SO-lärare på högstadiet. Vet inte varför.. Han var bara så kanon!! Tyvärr dog han i cancer sommaren mellan åttan och nian...

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nix.. Inte vad jag vet..

45. Vad har du för väder?
Blåsigt, småregnigt och några sketna plusgrader...

46. Har du en blogg?
Ehh.. Ja.. Vart skriver jag annars detta???

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Ojdå... Ehh... Det var nog praktiken.. :) Nä.. Men de praktiska övningarna vi fick göra.. T ex venprov osv.. Det hörde väl till Medicin antar jag...

48. Gillar du att flyga?
Ja!!! Fast jag har inte lärt mej flyga själv än..

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet

50. När sov du senast på golvet?
Måste har varit den där midsommaren för några år sen då jag somnade i duschen..

51. Vilken är din favorit drink?
Martini Bianco med fruktsoda..

52. Gillar du din boende-situation?
För tillfället JA. Fast helst vill jag ju ha ett större hus...

53. Vilken är din mammas hemstad?
Vaddå?? Nu??? Ja det är väl Vinninga då.. Inte för att det är en stad men...

54. Din pappas hemstad?
Samma som mamma...

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6...

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
*ASG* Nä, det kan jag väl inte påstå!! Hahaha!!

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nä.. Bara ibland.. :)

58. Vilken är din favoritfrukt?
Clementiner e gott!! Om dom inte är för sura...

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä.. Kanske ibland.. På vissa grejer..

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
29 år UNG

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Absolut inte!! Stavar själv som en kratta...

62. Tror du på liv på andra planeter?
Inte att det finns gröna marsianer precis.. Men något sorts liv.. Ja..

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Hmm.. Blir sällan arg... Kommer faktiskt inte ihåg...

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man...

65. Vad var det senaste du åt?
Två mackor, en mugg kaffe och ett glas juice... = frukost

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Kommer överens med de flesta, oavsett vad de har mellan benen..

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning.. Tror de bara tyckte det var ett fint namn...

68. Gillar du senap?
Inte direkt ur burken/tuben.. Men till skinka och korv SKA det vara senap!!

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ja men det här fixar du!! Varför skulle du vara sämre än andra??

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
OH JA!!! En av mina drömmar!!!

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen som helst aning... Nån smågalen och klantig typ.. :)

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Aldrig... Så.. Ingenting...

73. Tycker du om att krama folk?
Mmmm.. Kramas e mysigt!!!

74. Skulle du säga att du är trendig?
Försöker hänga med snarare.. Följer ju inte trender slaviskt precis...

75. Äger du en digitalkamera?
Jupp. Tre... En som funkar, en som bara funkar ibland och en digital videokamera..

76. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Ingen vad jag vet...

77. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Om dom sagt att dom ska ringa en viss dag och tid så är det irriterande om de inte gör det..

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Gråter sällan till böcker. Men när jag läste "Pojken som kallades Det" så kom det nog en tår i ögonvrån...

79. Tycker du att du är attraktiv?
Jodå.. Det tycker jag nog.. Och särskilt nu som gravid!! :)

80. Vad är du allergisk mot?
Ringblommor...

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Inte det minsta!!

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Enligt mamma: Albin.. Fast jag vet inte om det bara var nåt hon sa när jag var liten...

83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Annie, Tina (fast hon är ju redan utmanad av Snubben), Udden, Kimme, BeeKay

3 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Ja inte tänker jag göra om det... Du får bara sätta på repeat. Eller nåt. Typ.

Anonym sa...

Hej hjärtat
Vet att du vill ha svar... det får bli i ett mail då nån dag. Den va väääldigt lång!
Nu finns rätta svaret om mig inne iaf =)

S-Man sa...

Sedärja... så fick du oxå lite grann att göra.

Alltid skoj att sysselsätta folk...

=)