CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag, januari 12, 2007

Vem kommer bebisen brås på??

När Jocke var runt tre år så var han tydligen lite speciell.. (eller lite och lite..)

Han ställde sej mitt i rummet..
Sträckte ut armarna som om han lekte flygplan..
Böjde ner huvet...
Och så tog han fart och sprang..

RAKT IN I VÄGGEN!!!
Ingen vet varför..
Allra minst han själv...

Men jag börjar fundera på om man skulle ta och köpa en sån där vadderad babyhjälm till våran bebis..
Ifall han/hon brås på Jocke...


9 har lämnat spår..:

Trollmor sa...

Oh så chicka!
(läs med vikta handleder)


not!

Hm vi skulle kanske ha en till lillebror, han ramlar ur sängen tittsomtätt. Nä han har en saccosäck nedaför sängen, han får klara sej med den. Men ibland misar han den....

Anonym sa...

Det är ju 3 st på bilden...1 till bebben..1 till Jocke å 1 till dig då...

Suss sa...

Beekay: Ja det skulle se ut det.. Familjen Hjälm!! :-)
(jag vill ha den randiga!!!)

Anonym sa...

Hahahaha precis vad jag tänkte skriva Beekay =)


Men Suss du får la lära bebisen att ducka :P Å framför allt får du ta bort väggarna....Lr så får du ha sånna som man hade vid ribbstolarna i skolan =)

Jag tror den kommer brås på dig mest....kommer nog bli en pratglad en =)

Kram Annica

Tina Högman sa...

Sån skulle Angelica behövt, hon började gå innan hon fattade att hon inte kunde. Hon släppte det hon höll i, tog ett steg och stöp som en fura.

Anonym sa...

Ja h*n får det nog inte lätt :) Läs klantigheter om mig på min blogg. Kanske ligger det i släkten?

greken sa...

hjälm? finns det inga med dödskallar? självklart kommer bebben att få smällar, det hör till erfarenheterna i livet..om man är smart lär man av dom. det har säkert du o din kille gjort...apropå messerschmittar fanns det på min tid oxå...nervositet kanske?

S-Man sa...

Kanske lika bra om ungen får rusa in i väggen en gång så h*n lär sig.
För det lär nog inte bli fler gånger än en. Inte om den har de flesta hästarna hemma i stallet iaf.

Anonym sa...

Vilka gulliga små hjälmar! Fast det ser nog rätt så komiskt ut när man trätt på den på det lilla babyhuvudet :D