CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, januari 15, 2007

Är jag illegal????

Efter många om och men har jag nu lyckats få en lite mer normal bild på min profil.. Vill ju inte vara en ful fisk hur länge som helst..

Fick lite problem först..
Hade ingen bild som passade.. Alla var förstora.
Men Tina hjälpte mej att komprimera bilden och skickade den sen till mej.

Nu ska det väl inte vara så svårt..
Ta in länken, tryckte på Save och fick till svar att jag använt mej av
ILLEGALA KARAKTÄRER!!

Ammen vaff.. Jag e väl inte illegal heller???

Tillslut lyckades vi med gemensamma krafter klura ut vad felet va..
Och då funkade det!!
Jaa!! Jag är inte illegal längre!!

Ouuii!!!

Tank jo verry matsch, Tina!!

10 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

He he... jag behövde inte ens komprimera bilden... Snyggade till den genom att jag tog bort en massa röda fula siffror gjorde jag, sen sparade jag bara om den från bmp format till jpg format...

Suss sa...

Jaha.. Jaja.. Men ändå... Jag slapp ju vara en ful fisk.. :)

Anonym sa...

Fast det är nog mitt fel att du var illegal..På mitt Space står du i min lista över "Exil-Spacare"..kan va känsligt för FBI eller nåt..;-)
Ska svara på utmaningen strax..bara äta först..
Snart dax nu va??? Bebbedax alltså ;-)

Anonym sa...

Du, ägglossningstest - har du testat det? Tänkte ifall det inte blev nåt frö sått :) så kanske det e bra att kolla när den verkligen infaller!

Suss sa...

A: Japp! Jag använde äl-test, och det var först då det tog sej! Använde mej av Clearblues digitala äl-test.
Visade sej att min äl var betydligt senare än vad jag trott, så testa det du! :)
Och Lycka till!!

BeeKay: Ja då vet jag vem jag ska skylla på!! Grrr..

Anonym sa...

Jätte fin bild ju. Fiskportättet gav inte en rättvis bild av dig ;)

(Orkar nog inte svara på den "lilla" utmaningen. Tyckte inte den var så liten :D )

Anonym sa...

Men jag ser ingen bild av dej:(En tom ruta med ett rött kryss //Kram Carola

Suss sa...

Jadu Carola.. Jag har tyvärr samma problem..*suck*
Jag och datorer...

Anonym sa...

Jag ser inte heller din bild :( Fast jag tyckde det var lite coolt med fisken (även fast den var ful)

Anonym sa...

Vart har du tagit vägen? Börjar nästan tro att det har börjat hände grejer....
Puss & kram