CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, januari 18, 2007

Jag är fortfarande här...

Den där bebisen som bor i magen verkar inte alls vara nyfiken på se den stora vida världen utanför..
Visst, det är hela tre dagar kvar tills beräknad förlossning, men måste h*n vara så punklig??
Kan h*n inte komma liiite tidigare??

Känner ju inte det minsta av att något skulle kunna hända snart, så jag börjar fundera på om jag kanske är en ny art..
En slags mutant eller nåt..
Jag kommer att få vara gravid i två år till, och bebisen kommer växa och frodas precis som h*n har gjort hittils, så det kommer sluta med att jag får trycka fram en klump på 15 kg!!!

*suck*
Ja.. Mycket svammel och lite hjärna blev det idag.. Men jag är sååå trött på magen nu!!!
Blä....

Och till råga på allt så förvinner bilden på mej hela tiden!!
Först var jag en ful fisk (visst självvalt men ändå), och nu är jag bara ett jäkla rött kryss!!
Gaahh!!!
ALLT går emot mej idag...
Och igår...

Pigga upp mej, snälla!!
Dra en kul historia eller ge mej en kram!!
Öppen för de flesta förslag som kan få mej på bättre humör!!

11 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Hej hjärtat!
Din stackare :( En stor kram kommer till dig genom cyberrymden nu! O förresten, om du inte fattade det, så var det jag som bara blev ett a häromdagen. Han klicka iväg det innan jag skrivit klart.

Suss sa...

Annie: Jag förstod det.. :-) Fast jag trodde du försökte vara anonym eller nåt.. :-D

Tack för kramen!!

Anonym sa...

Vi på jobbet väntar med spänning på den lilla/lille bebisen!!

Alla frågar om vi hört ngt å alltid e det ngn av oss som kan svara...att inte vad vi hört ännu iaf .

Klart du får en stor kram Suss.

Men du Suss den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge vet du la =)

Tror att den kommer på söndag..
Varför vet jag inte kanske för att jag e i Trollhättan då =)

Ska se om jag hittar ngt skoj till dig som piggar upp lite.


Kram Annica

Anonym sa...

Är det konstigt att man blir förvirrad ibland?
En målare tapetserar och en tapetserare klär möbler.
Spanska trappan ligger i Rom.
Schweizergardet finns inte i Schweiz utan i Vatikanen.
Spanska ridskolan ligger i Wien.
Man hungerstrejkar när man vägrar äta.
London Bridge ligger i New Mexico.
Rättelse:
London Bridge ligger i Lake Havasu i Arizona. Det var där som Black & Decker hade några ägare boende. Dom trodde att man köpt Tower Bridge men inte då. Bron byggdes i öknen, sen grävde man en kanal ("biflod") från Colorado River./kari
Det hundraåriga kriget varade 116 år.
Sjögurkan är ingen grönsak.
Frukten på en jordgubbsplanta är gul.
Blå Hallen är röd.


Inte konstigt att man blir förvirrad emellanåt :P
/ Annica

Tina Högman sa...

Jo det var norsken, svensken och eeh... Bellman? Eller vad det dansken? Skit samma. Du får en kram istället.

Förresten kan jag tala om att Angelica är född 2 dagar före beräknad förlossning. Christoffer 10 dagar EFTER! Det var inget kul alls... Och när han väl kom ut vägde han 4690g och var 53,5 cm lång.

Trollmor sa...

eru beredd? hääär kooommer den...


KRRRRRRAAAAAAAMMMMMM ;)

Anonym sa...

Här kommer en rätt udda sak. Det är så att i den klassen jag går i nu på lärarhögskolan har vi en rätt konstig tjej (ser typ drågad ut men ingen vågar säga det till henne)Igår när vi skulle ha kursintro gick det bra ett tag, vi skulle vara där mellan 13 o 16 så när kl är typ 14:40 tar denna tjejen på sid sin jacka tar sin väska o bara går ut från klassrummet o våran lärare säger inte något alls. Då säger den tjejen som satt brevid mig högt:
-Jaha gick hon för dagen eller. o sedan säger hon, -nej sa jag verkligen detdär högt. Så det blev värdens asg i den hörnan.

Ja jag tyckte det var roligt o hoppas att det kanske kunde pigga upp dig lite.

Kramar Ulrica o lycka till med nedkomsten

Anonym sa...

Anledningen till att du har ett stort rött kryss på din sida kan ju vara det att de blir så skrämde över att sätta in det riktiga kortet som du vill ha så därför nekar de dig det *S*

Kramar Ulrica

P.S Har det blivit någon nedkomst ännu????????

Anonym sa...

Hej hej!
Låter jobbigt att bara vänta :( Hoppas babyn tittar ut snart. Under tiden kan du ju kolla in den här sidan:
http://www.funlol.com/funpages/laughingcat.html

Se till att ha på ljudet innan bara :)

Anonym sa...

Gå med på den här sidan vet ja! Kul forum, man kan fråga om massor. Och ja, jag är med :)
http://www.minbebis.com/forum2/profile.php?mode=register&ruid=700
Puss

Anonym sa...

Du är utmanad! Du får möjligheten att träffa fyra personer - inte längre levande - och du får ställa en fråga...... Vem skulle det bli och vad skulle du fråga?