CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, juni 19, 2007

En blekt tant??

Var hos frissan igår.
Inte helt fel att bli ompysslad!
Tina var barnvakt åt Herman under tiden. Verkar ha gått jättebra! Han märkte väl knappt att jag var bort.. Fanns ju en massa nya saker att titta på!

Min vanliga frisör hade fullbokat till efter midsommar, så jag tog en av de andra tjejerna som jobbade där.
Hon var jättebra! Kanske t o m bättre än den jag brukar gå till!
Men inte kan man ju med att byta frisör efter 8 år.. Inte när den andra jobbar på samma ställe..
Och jag kan ju knappast skylla på att min vanliga alltid är fullbokad.. För det är hon ju inte...

Nu är jag blondin! Blekte slingor i hela håret.
Man ser ju ut som en tant när man sitter där med plasthättan över huvet..
Men jag ser definitivt inte ut som en tant nu!







Hoppas jag...

7 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Det gjorde du inte innan heller.
Ett foto kanske...
På den "nya" vackra Suss.
Eller....
Visst behöver Herman en kanin...
Lennart

Trollmor sa...

Få se!

Anonym sa...

Upp till bevis, att du inte har kvar hättan och ser ut som en gammal tant! hihihi
Önskar er en skön och trevlig midsommar // Udden

Anonym sa...

Håller med om att det är ganska härligt att gå till frissan och bli lite ompysslad. Jag passade på lite innan jag var beräknad till att föda. Sa till min frisör att det nog sen lär dröja ett tag innan jag kommer hemifrån och kan komma dit igen. Man blir lite bunden så här i början när liten vill amma så ofta och lääänge. Men det är ett kärt besvär :D

GLAD MIDSOMMAR!

Anonym sa...

Vill passa på att önska dig å familjen en jätte trevlig & skön Midsommar!!


Kram Annica

Anonym sa...

Har du roligare nu då? Jag märkte faktiskt ingen skillnad när jag blev blond.

Glad midsommar!!

Tina Högman sa...

Klart det gick bra! Jag och Herman är ju dödspolare...