CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, juni 03, 2007

Hej Hej!!

Har haft en låt på hjärnan i flera dagar nu..
Den vill helt enkelt inte ut därifrån!!
Så jag tänkte som så, att om jag låter just DU lyssna på den, så kanske den försvinner från min skalle och in i din istället!
Smart va?!

Visst minns du året 1987 då denna fenomenala låt var en hit? :-)


7 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

He he... Du lyckades visst inte ser jag...

Suss sa...

Jo, nu ändrade jag lite.. :-)
Du får ju förklara klart och tydligt med en gång ju!! Tänk på att det inte är ett datasnille du snackar med.. ;-)

Anonym sa...

He, he. Den minns jag tydligt. Vi hade singeln hemma och jag spelade den flitigt. Va god musiksmak man hade då ;) Fast jag var ju bara 7 år.

Trollmor sa...

Nähädu.
jagtänkerintetittajagtänkerinte
titta

*blundar och slår mej på öronen*
sist jag tittade på en länk på din syster sida så satt den kvar i flera dar...jag tänker INTE titta


manahmanhdududu grrrr

:D

Suss sa...

Jo men snäääälla Trollmor.. Bara en liiiten stund...
*lägger huvet på sne och tittar bedjande på dej*

Anonym sa...

Ha ha, ja den dängan hade man ju nästan glömt bort ju. Tack för att du påminde *ler*

Trollmor sa...




iallafall inte nu, jag ska på möte...