CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag, juni 02, 2007

Vad gör jag för fel nu då??

Har i flera dagar försökt att få in en länk från YouTube hit till bloggen, men allt som händer är att jag får tillbaka ett meddelande som säger att det failade!!

Grrr..

Jag gör ju precis som man ska göra ju!!
Och alla uppgifter stämmer ju så varför händer inget??
Tycker dom inte att länken passar min blogg eller vad fasiken e det frågan om??
Är det nån slags mobbing på gång eller??

"Hehe.. Nu ska vi sätta dit den där jäntan. hehe. Tror att hon ska lyckas med sånt som har med datorer att göra! MobbMobb" *flaxarmedhändernamittiansiktetpåmej*

Nu blir jag arg!!!
Så nu går jag...
Kommer tillbaka nån gång...
Antagligen ganska snart..

JAG GER MEJ INTE!!!!!!
Datorn ska INTE vinna!!
*ståruppochhuttermedfingretmotdatorn*

3 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Skriv länken när du står i "redigera HTML" -läget!

Suss sa...

ok..ska testa detta...

Tina Högman sa...

Inte URL-länken utan Embed-länken alltså!