CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, juni 14, 2007

Vad är "en Landvetter"?

Ja det skulle ni bra gärna vilja veta va??!! :-)

Okej då. Jag får väl förklara då..

För några år sen var mamma och pappa på semester i Sydamerika, och när de skulle komma hem fick jag och Tina åka till Landvetter flygplats för att hämta upp dom.
Planet var något försenat, så vi passade på att utnytja toaletterna.
Det var bara jag och Tina därinne.
Uppenbarligen var jag väldigt kissnödig, för efter att ha suttit där i vad som kändes en evighet, och det fortarande fanns en massa kvar i mej, så bestämde jag mej för att ta i lite extra.
Sagt och gjort.
Trycket ökade, vilket också betydde att ljudnivån ökade! Så det började skvala nåt fasligt!
Då hör jag Tina i båset bredvid som bryter ihop av skratt!
- Vad gör du???
- Ja men.. Det tog ju sån tid att bli klar!! Jag vill ju inte sitta här och kissa hela natten!!!

Så "en Landvetter" är alltså när man tar i utav bara den när man kissar!
Så nu vet ni det!! :-)

4 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Ja det var ju tur att jag redan satt på toan annars vet man inte hur det hade slutat...

Anonym sa...

Ok, det har jag gjort några gånger, visste bara inte att det var en landvetter jag gjorde ;)

Anonym sa...

Tackar för informationen.
Lennart

Anonym sa...

Ofan..