CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, oktober 09, 2006

AARRGGHHH!!!!

Fatta vad trött jag är på msn!!!
Problem problem problem!!!
Det har just visat sej att alla mina kontakter på messengerlistan och i min hotmail är försvunna!!!
Bara så där!!
Ena dagen fanns dom där, för att nästa dag vara helt försvunna!!

Skittråkigt!!
Vissa adresser jag hade var från gamla vänner som jag återupptagit kontakten med, och nu är dom alltså förvunna!!

Har skickat ett mail till supporten... Har dock inte allt för stora förhoppningar om att få något vettigt svar tillbaka..
Dom kommer väl bara påstå att det är jag som har gjort något fel..
Men det är ju just det!
Det enda jag gjort är att stänga av datorn!!!
Och det brukar man ju kunna göra ju!!

Gaaahhh!!!
Sååååå irriterad!!!

Så om ni vill vara snälla, så kan ni ju alltid skicka ett litet mail till mej, eller adda mej, så jag kan få några adresser igen....
Ja.. Om ni vill ha fortsatt kontakt med mej alltså...

Adressen är: javasuss@hotmail.com

Nä.. Nu ska jag gå ut och kasta en massa saker i backen....
Inte för att jag tror att adresserna kommer tillbaka då,men lite aggression kanske förvinner...

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Ja jag kommer ju fortfarande inte in på mitt space... Supporten svarade ju att det var ett ovanligt problem jag hade och att jag skulle skaffa ett nytt space.
Då sa jag tack och hej...

Anonym sa...

Jösses...
Har inte varit inne på min msn sedan... uj uj uj... sedan... sist tror jag.

Undrar om mina adresser finns kvar?

=I

Anonym sa...

Irriterande är ordet! Jag har iofs inga problem med msn, men ska väl inte säga för mycket =) då får jag väl problem.. inte för att jag har tid/lust/ork med det just nu iaf *L*

Näpp, tillbaka till hälsan/etiken/lärandet *tenta nästa vecka, jippie!!* Gillar att plugga, tur det *s*

Kramen o ha det godis.. det har jag ;-)