CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, oktober 26, 2006

Hönan Agda?

Kom hem från jobbet.

Parkerar bilen.

Går mot ytterdörren.

Ser mej lite om i trädgården.

Hmm...

Ser nått vitt bort i kanten.

En katt??

Nä..

Det är...

En höna!!!

I våran trädgård??!!

Var kom den ifrån???

Stackars höna..
Nu kommer hon väl att flyga och fara till väders nu när stormen är på väg....
Fast hon kanske gillar att leva lite wild and crazy med spontana flygturer!

15 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Kom osökt att tänka på det kanske e I:s höna.

Den såg la för mkt mellan brädorna :P

Kram Annica

Anonym sa...

Annica:*asg* (jag har fått info av Suss)

Suss: Jag tror att i filmen Twister är det faktiskt en kossa som far runt i en tornado, det är ju som din stackars höna fast i större variant liksom.

Suss sa...

Annica: Hahaha!! Ja.. Tanken slog mej... :)

Tina: Något mindre variant... Fast å andra sidan var det ju ingen twister här runt huset precis... :)

Anonym sa...

Ja du Suss vad ska man tro när hönan hamna på slätta :P


Kram Annica

greken sa...

nordpolen vet jag var det ligger...det finns ett bageri/cafe i vara som heter så........

Anonym sa...

Meh!
Vaddå "mellan brädorna"?

*kräver ett inlägg om det*

=(

Anonym sa...

Hon kanske tyckte att det vädret var jättebra för att lära sig flyga i? ;)

Trollmor sa...

Håller med S-man...

Anonym sa...

Miafias vita höna försvann den 18;e okt....det måste varit den...inte så fasligt långt mellan Tranås å slätta..;-)
Fast nu har den flugit tbx igen hörde jag...bara lite "chicken vacation"...
Kraamar till alla ..jag mår såå bra../ B.

Suss sa...

S-man och Trollmor: Nja... Hmmm... Jag vet inte om jag ska berätta vad det där mellan brädorna handlar om... Får nog ta mej en funderare på det... Kanske trampar någon på tårna om jag skriver det här...
Men jag ska tänka på saken..

Anonym sa...

Ja nu skulle jag vilja höra hur Suss ska snacka sej ur det här! Det är nog lika bra att säja som det är...! *asg*

Anonym sa...

Ja det var jag igen. Du kan nog berätta utan att oroa dej, för hon är väl inte inne på såna här seriösa sidor i alla fall??

Anonym sa...

Va glad att det bara va en höna! Jag hade den största spindel jag nånsin sett, i köket häromveckan! Om jag gick in i köket? Självklart inte, vad har man inte en man i huset till?

Anonym sa...

Jagar du hönan än? Var ett tag sen man hörde nått från Suss ;)
Hoppas du får en god helg.

Kimme

Anonym sa...

En höna helt själv sådär, ja du undra man verkligen. Kanske det bara är så att hon har rymt från tuppen........

Sedan detta att stormen kom oxå det kanske bara var ett sätt för henne att få flyga iväg för annars så går det ju inte så bra. För vad jag vet kan inte hönor flyga eller....?????

Kramar Ulrica