CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, november 05, 2006

The Agda-story, part 2

Oj vad tiden har gått fort!!
Har jobbat en hel del, så när kvällen kommit har jag inte riktigt orkat med så mycket...
Inte ens sitta vid datorn..
Men det blir nog bättre får vi hoppas!!

Hönan ja...
Vad nyfikna ni blev!!!
Bara för att Annica skrev lite kryptiskt om "mellan brädorna"!!
Och vilket dilemma jag hamnade i då!
Ska jag berätta??
Ska jag låta bli??

Äsch! Vad fasiken..
Jag kan väl berätta då...

På en gård en bit från där jag bor, bor det ett par. En man och en kvinna. De har ett stort antal värphönor.
De brukar syssla med...
Vissa avancerade sexuella lekar med varandra.
Ja paret alltså, inte hönorna!! (hoppas jag...) Både inomhus och utomhus..
Hur jag vet detta??
Ja, läggs bilderna, som tagits av paret i samband med lekstunden, ut till allmän beskådan på nätet, så får man ju räkna med att någon man känner kan se dom!!

Nu har jag personligen inte sett bilderna (tack och lov), utan uppgifterna har kommit från en säker källa..
Så det var alltså detta Annica menade med att hönan fick nog av vad hon såg mellan brädorna!
Hajjar ni??

Hur går det med lilla Agda då??
Ja i tisdags kväll hade hon flugit upp i ett av våra träd, och satt där och.. Ja, vad nu hönor gör när de sitter i träd..
Sen på natten snöade det..

Efter det har vi inte sett till henne...

Hoppas hon klarat sej...

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Äh det är nog ingen fara. Hon är ju bara kamoflerad!

Suss sa...

Tänkte´nte på de....

Anonym sa...

Stackars höna!