CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, november 16, 2006

Ska Tina ha barn?????

Satt och snackade med Tina över messenger nyss...
Jag fick lite småproblem att träffa rätt tangenter, så det blev lite felskrivningar.
Tina var ju självklart tvungen att kommentera detta!

Tina säger:
jisses... stavningen på topp idag?

Suss säger:
mmm... men jag är ju gravid...

Tina säger:
funkar inte som ursäkt

Suss säger:
joho då!! Det gör det visst!! Man kan bli lite fumlig då sägs det!! Och det är jag ett levande bevis på!!

Tina säger:
Jaha. Men jag som är fumlig jämt då?

Suss säger:
ja du är väl kronisk skengravid då eller nåt...

Tina säger:
eeh. jaha

Bara så att ni vet....
Hehe...

9 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Japp. Då vet man det då. Tur du sa det, för annars hade jag inte fattat att det var därför jag är så fumlig.
Frågan är bara om jag är gravid eller skengravid. Det smittar kanske?

Suss sa...

eehh.. ja det är ett mycket smittsamt tillsånd!! ;)

Anonym sa...

Ni har inte varit på samma firmafest då..?
Nää..fy på mig..
Härligt att höra Suss att allt är bra med dig å krabaten...å hur mår Jocke då..?
Tack för besöket hos mig...Nu kommer jag snart närmare er där uppe...på tisdag sticker jag till Boxholm..såå gott :-)
Ha det jättebäst..allihop../ Bill & Bätthan

Anonym sa...

Blir man inte lite dingdong i bollen oxå, när man är gravid?

;)

Tina Högman sa...

Hörru vad konstigt det har blivit här! Mitt namn står ju inte på första kommentaren som jag skrev!
Du och datorer... suck... alltid ska du klanta till det! *fniss*

S-Man sa...

Å det var jag som var "dingdong" killen.
Blogger verkar ha slarvat bort en del ikväll, eller så är det bara jag som är dingdong.

=)

//S - Man

Anonym sa...

Aha, det förklarar varför jag oxå blivit så fumlig på senaste tiden, är alltså oxå skengravid bara för att så många jag känner har fått barn :D

Suss sa...

Ja.. till Tina och S-man: Knepigt värre det där.. Kan det ha att göra med att jag bytt till Beta????

Jag och datorer....

Och S-man: Man blir jätteding i bollen!!! :) Är du oxå gravid????? ;)

S-Man sa...

Nä. Idag är jag bakis.
DET blir man jättedingdong av.