CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, november 22, 2006

Första julklappen klar!!!

Och det är helt sensationellt för att vara mej!!!
Jag brukar ALLTID vara ute i sista minuten och handla just julklappar.
Att jag springer runt som en tok den 23 december är absolut inget ovanligt!
Så att jag redan klarat av EN redan i november är liksom bara.. WOW!!

Och jag har dessutom tänkt bli klar ganska snart!
Vet precis vad jag ska köpa till allihopa som får glädjen att få presenter av mej!
Ja.. Förutom mamma... Alltid lika svårt att hitta på något till henne...
Hon har ju redan allt!!
Och frågar man vad hon vill ha.. Ja då får man inga direkt svar.. Eftersom hon själv inte vet vad hon vill ha...
Man får helt enkelt gnugga de små hjärncellerna riktigt ordentligt...

Tina får hjälpa mej att gnugga de små grå.. Hon har ju samma problem som mej, så vi köper väl något från oss båda...
Vi gick där och klurade lite idag när vi var i stan..

Passade även på att köpa lite babykläder..
Fast det är också svårt!
Finns ju massvis att välja på!!
Men ofta så är det ju typiska tjej- eller killkläder!
Och jag vet ju inte vad som bor i magen!
Så det fick bli en sparkdräkt i gult och en pyjamas med Dumbo-tryck..
Och sen det där med storlek...
Har köpt en del i storl 50.. Men tänk om Krabaten är 55 cm lång?? Då är ju allt förlitet redan när h*n föds!!
Ska nog satsa på att köpa lite mer i större storlekar.
Fördelen är ju att svägerskan ska ha barn nu om knappt tre veckor, så jag räknar starkt med att kunna låna en hel del kläder av henne!!
Visst e jag smart!!

Nu ska jag fixa något att äta...
Är hungrig...

3 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Fast nu vet vi vad vi ska köpa till mamma också!!

Suss sa...

Ja, nu ja!! Men inte igår när bloggen skrevs! :)

Anonym sa...

He, he. Kommer ihåg när vi fick vår flicka (förstfödde). Hadde bra med oss kläder i strl 50 till patienthotellet. Hon vägde 4430 vid födseln och var 52 lång. Bodyn som jag satte på henne satt som ett ålaskinn :D Vid första läkarbesöket påpekade Dr. att flickan kanske skulle ha lite större kläder. Som jag skämdes!