CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, november 23, 2006

Energiförlust...

Vaknade i morse med en energi som jag inte haft på länge!!
Nu ska här städas!!!

Fast först kände jag att jag behövde lite frukost....
Sen ringde svägerskan... Vi satt och pratade i en timma...

Men NU ska här städas!!

Letar fram dammtrasan...
Knatar upp för trappan...

Nämen se där ja!!
Där står ju datorn!!!
Ska bara.....
Kolla lite.....
Ska snart städa....

OJ! Vad klockan går!!!
Snart dags för lunch ju!!!

Ingen idé att börja damma riktigt än.. Eller???
Nä...
Eller.. Jo...
Lite då...

*suck*
Undra vad som hände med energin....
Den verkar ha försvunnit ut i cyberspace....

3 har lämnat spår..:

Udden sa...

Känner definitiuvt INTE igen syndromet!!! har aldrig hänt mig! hihi

Suss sa...

Haha!! Det tror jag inte alls på!!! :)

Anonym sa...

Hmm kan man inte på något sät vinna tbx energin från datorn...... Så att när man har suttit där et tag så sprudlar man av energi *S* ja det vore verkligen något.

Kramar Ulrica