CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag, november 10, 2006

Smile!!

Usch vad jag verkligen AVSKYR att bli fotograferad!!!

Det är väl helt okej om man sitter på nån fest eller nåt.
Eller såna där spontana kort som blir tagna när man inte märker något, då brukar det ju bli bra..
Men att sitta där uppflugen på en pall, le lite tillgjort och få en kamera i ansiktet..
BLÄ!!!

Och vetskapen om att man ska dras med kortet i tio år....
Inte särskilt upplyftande...


Och så ville han att jag skulle le mitt allra bästa colgateleende...
Jaha..???
Hur lätt är det då när man använder Aquafresh??

4 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Heeeej!
Tog mig äntligen för att kika runt lite... Hoppas allt är bra med dig!
Jag har fullt upp så det kommer inte att bli något bloggande att tala om för min del ännu på ett tag.
Gör kanske ett nytt försök när jag är klar med utbildningen i februari.
Kikar vidare här hos dig en stund, men sen är det plugg som väntar.. :S

Kramizar, Linda (Kolla in websidan under arbete: www.kroppshalsa.se)

Anonym sa...

En annan använder ju faktiskt Colgate så...

=D

Anonym sa...

Ja jag skulle inte haft problem, jag använder också Colgate!

Anonym sa...

Oh, känner igen det där. Jag blir alltid så tillgjord på sånna foton! Tur att man inte behöver visa passet/körkortet så ofta :D