CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag, november 24, 2006

Riing... Riiiing!!! *telefonen ringer*

- Sitter det nån och röker i eran bil????

- Ehh?? Va?? Det hoppas jag inte!!

- Ja det ser ut så härifrån!! Har stått och tittat på bilen en lång stund nu, och det ser ut som om någon sitter där i och röker!!!

- Nä, det kan jag inte tänka mej... Men jag ska titta för säkerhets skull... Tack för att du ringde!



Går ut till bilen..

Nädå.. Ingen rökare i bilen!



Men däremot reflekteras molnen som flyger fram över himlen i vindrutan... Kanske kan se ut som rök...?



Ja det var ju snällt av granntanten att ringa..

IFALL någon obehörig brytit upp låset på bilen (utan att larmet gått) för att ta sej ett bloss...




(kan förövrigt meddela att tanten FORTFARANDE står i sitt köksfönster och tittar på våran bil!!! Kanske ska ringa och säga att det bara är moln hon ser...?)

7 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Ja det verkar fullkomligt logiskt tycker jag...

Suss sa...

Att någon brutit upp låset för att ta sej ett bloss????
Eller du kanske menade med molnen...:)

Tina Högman sa...

Nä, att nån förbipasserande blev akut röksugen och bestämde sej för att eran bil var ett lämpligt ställe att tjuvröka på, bryter sej in och sitter där och rökar en jäkligt lång cigg, eller väldigt många... Borde vara rätt rökigt i bilen vid detta laget...

Suss sa...

Haha.. Ja.. Det är ju precis vad man gör om man känner sej röksugen!! :)

Udden sa...

Ang namnförslagen... Lars-Gösta, som jag känner... han är mycket trevlig. Jag tror det kommer passa, om det blir en liten pöjk *ASG*

Hoppas du och den lille.. (för det är väl bara en?!) mår bra!!!
Visst är det underbart att INTE få ligga och sova som man själv vill!!
Jag är en sån som sover i lite "framåtstupat" läge.. vilket INTE mina ungar har tillåtit under grav.. konstigt!

Udden sa...

BTW.. k'nns det inte lite bra att ni har ett inbrottslarm, som inget kostar??? Ibland kan granntanter vara bra att ha!!! *ler*

greken sa...

julklappar köper man på julafton..apropå granntanten låt hon stå o kika, hon har väl inget bättre för sig?
namn på en bebis? tyvärr har gjort mitt på den fronten....fick i alla fall inte igenom mina förslag fullt ut....
men lars gösta tycker jag du skall hoppa låter lika vidrigt som filemon...hua