CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag, oktober 07, 2006

Chaffisen Suss

Idag är jag alldeles ensam här hemma.
Ja, om man inte räknar med fiskarna förståss, men de är inte så pratsamma precis.. Plaskar mest runt...

Jocke är på fest med mina jobbarkompisars respektive idag.
Vi hade en fest ihop i våras, och de kom så bra överens att de bestämde sej för att träffas utan oss partypinglor.
Huvudsyftet var väl egentligen att planera en fest för oss i november. Men den festen har blivit uppskjuten till våren, men det hindrar ju inte dom att träffas ändå.
Bowling, Kval-match och oktoberfest är det som gäller.
Jag är chaufför...
Min lott numera...
Dricker ju inte ändå, så då kan jag ju likagärna hämta honom, så jag vet att han kommer hem!

Nä.. Om man skulle ta och....
Spela kort med malen kanske?? :)

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Ja så där blir det ju. Been there done that!

Anonym sa...

Hoppas det var du som vann och inte malen :D Skulle kanske vara lite smått deprimerande att förlora i kort mot en mal ;)

Anonym sa...

Har hört att Malar fuskar nåt förskräckligt bara...