CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, oktober 15, 2006

F.F.F

Varje år är kommunen jag arbetar i så generös att de fixar en rejäl komunfest. Gratis mat, underhållning, disco och dansband.
Likaså var det i år. Närmare bestämt i fredags.
Självklart gick jag dit med tjejerna på jobbet.
Gratis är ju gott!!
Fast detta år smakade det så där... Jag måste ju tänka på vad jag stoppar i mej, så allt det där goda fick jag ju hoppa över och istället nöjja mej med köttbullar, prinskorv och en smaklös potatisgratäng...
Jaja.. Inget att göra åt...

Efter maten bestämde vi oss för att rikta in oss på discot. Dans är ju alltid kul!!
Rätt som vi stod där och sprätte med armarna och benen fick vi syn på en riktigt donna!!!
Kort, superkort kjol som nätt och jämt täckte rumpan, rejäl uringning där melonerna nästan ramlade ut, höga stövlar med lika höga stilettklackar, superblonderad och sminkad upp till tänderna!
Hon dansade strax bredvid oss, och tyckte nog att hon var riktigt sexig och snygg där hon rullade med höfterna.

Men så fick hon för sej att gå förbi oss, eller igenom vår lilla typiska tjejdansring.
Precis när hon passerat kände vi någonting...
En doft... Eller snarare en stank spred sej i vår lilla ring!
Vi tittade förvirrat på varandra... Sen bröt vi ihop av skratt!!!
Vilken rökare!!!!
Vi skrattade så vi knappt kunde stå på benen!!
Och vi kunde samtidigt konstatera att även Fina Flickor Fiser!!!!

*asg*

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

shit happens...

Anonym sa...

Jag har i alla fall ALDRIG släppt mig...offentligt ;)

Kimme

greken sa...

jag får gratulera! hade ingen aning om att du var gravid, vad skoj!