CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, oktober 10, 2006

Mr Mick och Mr Bruce på besök!

Ja det är väl bara att acceptera att man drömmer konstigt när man är gravid....
Nu inatt har drömmarna avlöst varandra...
Kommer dock bara ihåg den senaste, men den var skruvad som en spiral!!

Jag drömde om Mick Jagger och Bruce Willis!!
Mr Mick hade förvandlats till en kvinna, och Mr Buce var helt faccinerad av Mr Mick hade bröst!! Han gick och klämde på dom titt som tätt!
Mr Mick var mindre road.. Tyckte mest dom var ivägen...
Min del i historien var att gå runt med Mr Mick och visa honom hur man beter sej som en kvinna!!

*suck*
Kan man inte ha normala drömmar någon gång??? Drömmar som åtminstånne kan vara något vettiga och med en liten uns av verklighet i??
För inte har väl Mick gjort ett könsbyte???
Har inget minne av att jag läst det nånstanns...

Ja kors i jösses....

9 har lämnat spår..:

Udden sa...

MEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN!!!!!
Har jag missat tillkännagivandet?????


GGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!
*måste läsa massor och kolla vad hon skrivit*

Anonym sa...

Det har också gått mig helt förbi att du nu går i väntans tider. GRATTIS tjejen (och även till din respektive så klart som jag antar har bidragit en del)!!! Va, kul! Önskar er all lycka i världen.
När beräknas ankomsten för den lilla krabaten?
Fortsätt drömma dina drömmar du. Om inte annat så är det ju gratis underhållning för både dig och oss som får ta del av dem på bloggen ;)

Anonym sa...

Grattis!
Du får berätta mera!
När är det dags?
Kram Christine & Lennart

Anonym sa...

Tycker du ska njuta av drömmarna istället. Vanliga drömmar är tråkiga. Du får ju underhållning när du drömmer :D

Såg han snygg ut som kvinna? För i sånna fall kanske du ska försöka kontakta honom och säga att han kanske ska fundera på att byta kön ;)

Anonym sa...

Meh!!!!
Det har du inte berättat.

Grattissomfan!

=D

Suss sa...

Tack alla!!
Nädå.. Jag har legat rätt lågt med bebisen som byggt bo i magen på mej.. :) Första egentliga kommentaren här på bloggen var när jag fått mina papper att jag fått havandeskapspenning..
Bebisen beräknas titta ut den 21 januari.

Ida: Nä... Han såg inget vidare ut.. Han såg ut som han gör nu... Fast med bröst... :)

Anonym sa...

det har jag vetat hur länge som heeeeeelst ju!

Suss sa...

Vilket???
Att du ska bli moster eller att Mick Jagger bytt kön?? ;)

Anonym sa...

Jag fick en känsla av det för ett tag sedan.. GRATTIS!!!

Drömmar kan göra en galen.. bara att bita ihop och skratta åt dem =)

Kramen