CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, oktober 18, 2006

tomt...

Jaha.. Ja då satt man här igen då....
Några dagar har gått sen jag kluddrade här..
Borde ju ha massor att skriva!!
Men.. Nä...
Huvet e helt tomt...
Bara några dammkorn som virvlar runt...
Dammkorn är ju aldrig kul, så jag kanske skulle ta och städa???
Men hur kul e det??
Fast egentligen borde jag..
Ska ju ha kalas på måndag..
Fast eftersom det är flera dagar kvar tills det blir måndag så är det kanske bättre att vänta..
Vill ju inte göra en massa saker i onödan heller!!

Kalas ja... Bättre sent än aldrig som man säger!
Både jag och Jocke fyllde år i augusti, men på grund av flytten så har vi flyttat fram kalaset.. Men nu tyckte vi att det var dags...
Det är ju trots allt bara två månader kvar till jul!!

Julen tycker jag om!! Och tänk.. I år får jag vara hemma hela december och bara pyssla och ha det skönt!! Underbart!!
Det blir ju trots allt den sista december i lugn och ro.. Nästa år är det väl full fart misstänker jag!! Fast det blir ju mysigt det med!!

Nä.. om jag skulle ta och fylla på kaffemuggen nu...
Den ser väldans tom ut...

6 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Ja din present är ju redan klar, men vad sjutton ska jag köpa till Jocke????? Hjälp mej...

Anonym sa...

Jaa, njut av lugnet nu.. sen blir det inte samma sak, men mycket mysigare *L*

Åhh, vill oxå ha bebis juh *s* men får vackert vänta tre år.. kanske =)

Jag klarade nog godkänt, vi får inte väl godkänt.. ganska skönt faktiskt =)

Ha det godis, mys och njut *L*

Kramen

Anonym sa...

Oh vad roligt med kalas!!

Men håller med, ingen idé att städa nu, för du måste ju ändå göra det igen på typ söndag eller måndag, lika bra att vänta :D

Anonym sa...

"huvet e helt tomt"...

Jamen... då är det väl som vanligt då!?!

*slår sig på benet och skrattar hejdlöst åt mitt dråpliga skämt*

=D

Anonym sa...

"Huvet är helt tomt"...

Jamen... då är väl allt som vanligt då?!?

*Klatchar mig på benet och skrattar rått åt mitt dråpliga skämt*

=D

greken sa...

flyttat oxå? vad grejor man missar....