CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, oktober 24, 2006

Nu har jag tid!

Ja då var gårdagens bestyr avklarade.

Hade ju vårt bättresentänaldrig-kalas igår.
Våra familjer var bjudna på lite smörgåstårta och kaffe.
Smörgåståtran hade jag beställt ända ifrån Nordpolen!!! Det ni!! ;) Rikgigt smaskiga måste jag säga!!
Istället för vanlig tårta till kaffet blev det beskvier.... (stavas det så???)

Innan kalaset hann jag med att åka in till Lidköping för att klippa mej. Blev inte nån större förändring precis.. Tog bara det slitna... Men det ska ju också göras emellanåt.
Får bli färgning nästa gång istället!

Så vad har jag gjort idag då??
Jo.. Diskat.... Inte så kul, men det ska ju göras..
Visst, vi har diskmaskin, men vi hade finporslinet igår, och det diskar jag hellre för hand!

Hade allt tänkt att diska redan igår, men det var ju två avsnitt av CSI igår kväll, så disken fick stå tills idag..
För inte väljer jag bort CSI för några sketna tallrikar skull!!

Fick vi några presenter då??
Ja men det är klart!!
Glas, tallrikar, ljuslyktor, en stekgryta, pengar och blommor.
Tack så mycket!!

Nä.. Om jag skulle ta och placera mej på soffan lite..
Måste nog vila en stund efter allt diskande...

Synes!!

3 har lämnat spår..:

Udden sa...

HEJ!
Tar och kastar ur mig ett : GRATTIS! Visst är det skönt att äntligen få fylla 23? Välkommen i klubben..
När får man höra mer om den där lilla sprattlande babyn, som du väntar på???

hmm..*kliar mig i huvudet* kanske har hon skrivit en blogg om det? Har jag missat? ... missar massor...

Suss sa...

Ja det är härligt att fylla 23!! Igen!! :)

Nädå, du har inte missat något! Har inte skrivit någon blogg om sprattelbebisen! :) Men det kanske kommer?!

Anonym sa...

Biskvier heter det...