CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, augusti 20, 2006

Dagens i-landsproblem

Varför har ingen kommit på att man borde fixa till biosalonger lite bättre???
Eller varför gör ingen något åt det??

Var på bio igår.
Salongen vi hamnade i hade hårda och obekväma stolar/fotöljer, minimalt med benutrymme (och nu är det så att jag inte ens är superlång!)

Det va nästan ingen lutning i salongen, vilket resulterade att jag (som inte är superlång) självklart hamnade bakom en som var betydligt längre, och som dessutom envisades med att sitta spikrak upp som om han hade en högaffel i ryggen!!
Detta i sin tur resultarade i att jag inte såg mittendelen av texten!! Bara början och slutet av meningarna!!
Och att sitta så i två och en halv timma??
Inte kul...

Nä fram för riktigt bekväma fotöljer med riktigt gott om benutrymme! Kanske tom plats för en fotpall??
Och fixa till lutningen så man slipper se nacken av folk i flera timmar!!
Det är ju inte det jag betalar nästan 100 spänn för!!
Det kan jag ju göra gratis i en rulltrappa!

Kanske ska skicka ett brev till..
Ehh...
Biopartiet???

3 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Ja, det är ju valtider nu. Om man skulle ta och starta ett "bioparti" kanske. Jag verkar också alltid hamna bakom konstiga folk. Du minns väl "Da Vinci koden"? Jag satt ju nästan i knät på dej ibland!

Anonym sa...

Det var det värsta. Att han inte kunde ta hänsyn till dig som satt bakom honom o inte såg något eller var det kanske en hon????

Hur som helst håller jag med dig helt o hållet att de bode göra bättre plats för benen på biosalongerna för både jag o Henrik har problem när vi är pga att vi båda har långa ben men kort kropp *asg* kunde motstå den.

Nä så är det inte men vi båda är långa jag är 1,82 o Henrik är 1,88 så det är inte så roligt att sitta nerklämd där du i 2 tim när knäna klämmer på stolen framför.

Kramar Ulrica

S-Man sa...

Har hamnat bakom en som hade ett riktigt fakked app afro!!
Inge kul hette jag den biokvällen, för salongen var överfull så det gick inte att byta platas heller.

Om du startar ett bioparti så har du min röst - garanterat!