CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, augusti 17, 2006

Snillet spekulerar..

(och jag är Snillet alltså...)

Har funderat över en sak...
Flugor..
De kan ju inte ha vidare högt IQ precis..
Ja menar...
Man kan ju inte vara vidare smart om man gillar att käka koskit!!
Det både luktar äckligt och smakar äckligt!!
Eller ja, själva smaken vet jag ju egentligen inget om, har inte testat, men man kan ju tänka sej att det smakar.... Skit!!

Och så en annan sak!
Flugor har ju en viss förmåga att studsa runt i taket hela tiden!!
Fattar dom inte att det är bomstopp där?? Man kommer liksom inte närmare vad det nu är man vill komma närmare till!!
Ja förutom takfärgen då..
Eller är det så att de helt enkelt försöker banka lite vett i skallen??
Vett som kanske kan behövas för att förstå att koskit är äckligt??

Är allt ett enda kretslopp???
Får nog forska i det...

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Jahapp..så har du löst den eviga frågan om flugans liv å leverne..Grattis!
Blir nog Nobelpris på det tror jag...borde bli iaf...;-)
Hipp hipp Hurra
Äntligen en kvinnlig pristagare...:-)
Bill

Anonym sa...

Bara jag igen...kunde inte låta bli...
Satt å fick en bild i skallen av Suss på en stol med pannan i djupa veck..stirrande på en takhoppande fluga...:-))
Du är ju bara för kul vännen...
Ny flyger jag igen...Bzzzzzz...

Tina Högman sa...

ja de har väl ett lika givande och intellektuellt liv som en fästing...