CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, augusti 28, 2006

I´m Back!!

Ja då var man uppkopplad eller inkopplad, eller hur man nu säger, igen!
Fick bredbandet i fredags, samtidigt som telefonen, så jag behövde aldrig få abstinens..

Egentligen har jag inte tid att sitta här..
Finns mycket kvar att göra...
Både i den gamla lägenheten och i det nya huset..

Men nu vet ni ju i alla fall att jag åter surrar ute i cyberspace..
Återkommer när jag känner att jag får lite tid över!!

Ha det!!

4 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Testing, testing...
Undrar om det här funkar nu då? Måste ju prova att lämna några rader på din nya blogg.

Suss sa...

Jupp!! Det funkar alldeles utmärkt!! :)

Tina Högman sa...

Ja då slapp jag låna ut bredbandet då!

Anonym sa...

Men va snabbt...hann ju inte ens sakna dig ...Joo liite då ;-)
B.