CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, augusti 23, 2006

På kurs med Kurt???

Nu har jag bestämt mej!!
Det får bli en kurs i höst!!

Satt och bläddrade i katalogen från medborgarskolan, och ögonen fastnade på en av kurserna.
Verkade vara en riktigt kul kurs, ett nytänkande och en chans att möta nya likasinnade människor!

Här kommer en beskrivning på kursen...

DUVMATNING

Vi börjar med att lära oss bryta bröd i lämplig storlek och kasta på betryggande avstånd utan att träffa duvorna i huvudet.
Vi tränar in duvornas läten, huvudrörelser och stirrande blick för att lättare smälta in och efter hand våga oss närmare.
Öva gärna hemma framför spegeln.
Vill du locka duvan att äta direkt ur handen, tejpa för öronen och stick in några fjädrar i håret.
Eget bröd medtages.
3*3 tim 200 kr

Nå??
Vad säger ni??
Någon som vill hänga på???

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Låter som en kurs jag skulle kunna klara av, om jag inte går in med ambitionen att bli "kurs-etta" förstås.

Såg att ni försöker konkurera med Borås om regnigaste platsen *ler*

Ja, vi lämnar gärna över titeln till någon annan.

Jättefin sida, och smarta bloggar som vanligt. Lycka till med foton och liknande. Jag kommer efter när ni har lärt er tillräckligt för att lära ut till mig.

Kram

Tina Högman sa...

Nää, jag vill inte gå den kursen...

S-Man sa...

Yupp!
Den där kursen fixar nog t.o.m. jag.
Jag hakar.
(Såg att man dessutom fick pröjs för'att!!!)

=)

Anonym sa...

Det enda jag vet om duvor är skillnaden
mellan förr å nu...
Förr sa man Dufvan...nu säger man Duvfan..

B.

- ©Mad Man™ - sa...

Går den kvällstid? =)