CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, augusti 16, 2006

Ja då var jag också här då...

Jag kunde inte motstå grupptrycket utan även jag flyttade till blogger... Lika bra att göra det innan problemen uppstår!!

Har redan stött på lite problem här...
Dels så är det ju engelskan.. Nu plötsligt måste man ju tänka!! (usch vad jobbigt!!)
Och sen visade det sej att jag inte kunde lägga upp en bild på mej... Jag är tydligen för stor!! Hur mycket jag än skär i kanterna så får jag inte plats..
Det enda som verkade få plats var en ful jäkla fisk!!
Så nu mer är jag en Havskatt.. Hmm...

Ja nån gång ska jag väl få ordning på denna sida.. Ha lite tålamod bara!!
Lär ju skrika högt om jag får problem, och hoppas att någon svarar..
Tina har ju redan råkat ut för en påringning...

Nä.. Nu ska jag nog ta och kolla in lit andra funktioner.. Ja på Blogger alltså...

Synes!!

4 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Jaha...där var du ju...
Var man en av dom inbjudna kanske..?
Annars får du slänga ut mig..;-)
Lycka till i ditt nya hem...både här och IRL...mycket flytt nu :-)
Kram / B.

Suss sa...

Välkommen!

Tina Högman sa...

Ja tänk du hamnade här med!!
Vi kan ju ha inflyttningsfest ihop! Jag är ju rätt nyinflyttad jag med!

S-Man sa...

Bra där Suss!

Välkommen över!!

=)