CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, augusti 31, 2006

Vad tänker juryn med egentligen???

Den här killen har ju för fasen allt!!
Hur kan de nobba honom???

Jag menar..
Vilken sång!!
Vilken koregrafi!!
Vilken..
Ja men WOW alltså!!
Han är ju killen hela dan ju!!!

-------> Detta är en länk!! <--------

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Grrr, nu fick jag låten på hjärnan igen... Jag som just hade lyckats få bort den efter gårdagens program och så gick jag och tröck på länken...

Tina Högman sa...

Ja jag fattar inte det heller... Särskilt imponerad blev jag när han liksom trasslade in sej i armarna eller nåt...!

Anonym sa...

fick inte länken å funka tyvärr..
B.

S-Man sa...

fattar ingenting???
Precis som du säger; han har ju föffan allt!

Vad mer kan de egentligen begära??

Blir såååååå trött.

Trollmor sa...

ELLER HUR!!!!!????? hahahaha