CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag, augusti 18, 2006

Har ni barnasinnet kvar??

Jag följde med en kollega till banken igår.
På vägen ut så passerade men en sån där groda som man gungar på.
Ja en i plast alltså, ingen riktig!!

- Ska du inte ta och gunga lite innan vi går ut? Sa jag på skoj.
- Okej! säger kollegan.

Går ut genom dörrarna och inser snart att kollegan inte är med mej..
Vänder mej helt om..
DÄR SITTER HON OCH GUNGAR PÅ GRODAN!!!

Jag bryter ihop av skratt! Hon ser fruktansvärt komisk ut där hon sitter!
- Ja men du sa ju... börjar kollegan.
- Ja men inte trodde jag att du skulle göra det!! (skrattar halvt ihjäl mej)
- Skäms du???
- Nä!! Det var ju du som satt på den!!

Ja jisses....

Idag var det min tur att gå till banken.
Fick sålt min bil igår, så jag skulle sätta in pengarna på kontot.
Tyvärr hade dom ingen gunggroda på den banken...
Fast då hade jag väl aldrig kommit därifrån!!
*fniss*

10 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Klart man ska gunga på grodan!!

Suss sa...

Ja! Ärligt talat såg det skitkul ut!! Hihi!! :)

Anonym sa...

Hej Suss!

Som Tina skrev "Klart man ska gunga på grodan". Jag hade nog gjort detsamma.

Hoppas att allt är fint med dig. Får väl ta och läsa igenom din blogg, en dag när jag får tid.

Vi hörs!

Kramisar//Olivia

S-Man sa...

Ja!? Klart man ska gunga på grodan.

=)

Anonym sa...

Håller med de andra. Klart man ska gunga på grodan!! När jag var i Mariehamn cyklade jag på en barncykel som går runt på en skena... Var det roligaste jag gjorde där :D

Anonym sa...

Hahahaha kan bara gissa mig te vem det var =)


Men man måste ju bjuda lite på sig själv....


Jag hade självklart gjort det om du sagt det....

Lite skoj får man ju bjuda på precis som baddräkten =)

Ha det Suss.


Kram Annica

Trollmor sa...

När jag och min syster var på en lekplats med våra stora tjejer, så slutade det med att döttrarna satt på en bänk och tjurade och jag och söstra mi gungde på en sån där konstig gunga som ser ut som ett V, fast inte.... Ja Jädrar vad kul vi hade.....

Suss sa...

Trollmor: Stackar barn.... :)

Anonym sa...

Hahahaha som jag skrattade när jag läste detta o jag läste det sedan igen för mannen min o han skrattade med.

Men sedan vad roligt att du har fått din bil sålt nu, det som du inte trodde skulle ske eller att inte någon ville ha din gamla skrutt *S*

Kramar Ulrica

Anonym sa...

Klart man har barnasinnet kvar...
tänker va ickevuxen hela livet..;-)
Gunga på bara...
B.