CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, augusti 24, 2006

Mandoliner och fisknät

Ja då är man inne i den sista fasen i packningen.. ÄNTLIGEN!!
Tycker jag hållt på i en evighet med att packa ner allt man äger och har..
Men nu har jag bara köket kvar..
Fattar inte hur mycket man samlar på sej egentligen!! Hälften vore nog!!
Och jag vet, jag borde nog slänga/skänka mer än vad jag gjort...
Men tänk om jag plötsligt kommer på att just den där saken som nu ligger på tippen är PRECIS vad jag behöver??
Nä.. Lite för många saker har nog åkt rakt ner i lådan istället...

Som den där köksmandolinen..
Har ärligt talat aldrig använt den!!
Fatum är att det inte ens är jag som köpt den!
Jocke fick faktiskt erkänna att det var han som var den skyldiga..
Pinsamt nog hade han köpt den via tv-shop innan vi träffades...
Men vem vet?? Kanske jag en dag är i ett desperat behov av just en mandolin??
Nä.. lika bra att packa ner den...

Nu förvinner jag ett tag.. Vet inte när dom kopplar in bredbandet på det nya stället..
Hoppas det inte dröjer för länge bara..
För hur ska jag klara mej utan nätet???
Kanske ska köpa mej ett fisknät att ta till om abstinensen blir för stor..
Funkar det tro??

På återseende!!

7 har lämnat spår..:

Trollmor sa...

eh, ursäckta ett dumt troll, men VAD ÄR EN KÖKSMANDOLIN förnåt?

Suss sa...

Det du Trollmor.. Det är en pryl som ser ut som en skärbräda fast med knivar som man kan byta ut och på så sätt få olika tjocka skivor på t ex gurka.. Man kan också ha den till att riva saker med..

En absolut onödig pryl med andra ord, eftersom man lika görna kan använda ett helt vanligt rivjärn...

Tina Högman sa...

Du kan ju komma hit och låna lite på mitt bredband om du vill... om det blir kris eller abstinens eller nåt!

Anonym sa...

Hallo!
Nu har jag gjort första besöket på din nya blogg.
Kommer tillbaka.....
/Christine

S-Man sa...

Tjabba!
Lycka till med flytten.

Ses senare...

=)

Anonym sa...

Ha en bra flytt nu Suss...vi väntar här på dig tills du blir nätad igen...
Kram / Bill

Anonym sa...

Tur att du förklarade vad en köksmandolin var för något, hade ingen aning :D Jag trodde mandolin var ett instrument... hmm...

Lycka till med flytten och hoppas det inte tar för länge innan du får internet :)