CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, augusti 31, 2006

Vart har jag lagt den då??

Så var allt äntligen klart med lägenheten!!
Eller vi får hoppas det i alla fall...
Vore ju riktigt surt om hyresvärden inte är nöjd med städningen..
Vilket jag tycker han borde vara med tanke på hur jag och Tina slet som små grisar igår för att få allt tipp topp!
Ska ringa honom ikväll...

Innan vi fick tillgång till huset kändes det som om vi bodde i en kartong..
Nu är vi i huset, men det känns fortfarande som om vi bor i en kartong!
Eller en...? Flera hundra rättare sagt!!
Men nu är det ju i alla fall roligare än förut!! Vi får helt enkelt ta en låda i taget. Nån gång ska de väl ta slut får vi hoppas!!

Hade tänkt jag skulle ta ett kort på huset, så ni får se hur mysigt vi bor!!
Men först måste jag försöka komma på i vilken låda kameran ligger i....

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Du får rita av huset å scanna in...det fixar du lätt ;-)
Kram/ B.

Anonym sa...

Om jag någonsin flyttar igen anlitar jag en städfirma. Kosta vad det kosta vill...jag gör inte om det fler gånger. Fy, vad trist det är! Man städar ju inte åt sig själv utan för nästa hyresgäst eller ägare. Svårt att hålla motivationen uppe då.
Ser fram emot lite bilder från ert nya hem. Ska själv försöka lägga ut lite bilder sen. Kul att se hur andra människor bor :)

S-Man sa...

Ska bli spännande att se!

=)

Anonym sa...

Hihi, hoppas du hittar kameran snart, för skulle vara ganska kul att se hur huset ser ut :D

Tina Högman sa...

Du hittar nog kameran snart ska du se!