CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, augusti 22, 2006

Regn regn regn...

Nu tycker jag det kan räcka!!
Jag har fått nog!!
Jag vill inte ha mer regn!
Nä det vill jag inte!!

Man kan ju nästan tro att min lilla by försöker konkurera ut Borås på listan över Sveriges blötaste plats!!
Det har ju regnat varje dag de senaste veckorna ju!
Inte så att det regnar oavbrutet, nädå. Men en rejäl skätt varje dag ska tydligen ner.
Och nu pratar vi inte om små fjantdroppar som knappt syns på backen.
Nä, störtregn!

Senast idag blev jag fast i bilen... Hade jag stuckit ut näsan eller en tå hade jag blivit pissesur och med en frisyr som en slickad katt!
Och vem vill se ut så??
Nä, det var lika bra att sitta kvar ett tag...
Roligare har jag haft...

Dessutom verker det som om Guden Tor har fastnat i en rondell precis över oss! För i samband med varje regnskur så åskar det..
Funderar på om jag ska bygga mej en raket och fara upp och se till att han slutar köra runt runt...

För nu har jag lessnat..
Jupp..
Så får det bli...
Jag går nu...

3 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Du kan väl skicka hit honom. Jag gillar åskväder. Har bara hört sådär 3 fjolliga muller idag.

S-Man sa...

Prexis!
Nu har det fan regnat sedan det började för två veckor sedan - VI HAJJAR GREJEN NU, TOR! LÄGG NER!!

Funderar på att bli Norrlänning, de har fortfarande sommar.

Sommaren får gärna komma tillbaka nu.
NU!

Anonym sa...

Tyvärr..det är framtidens väder...
Uppbrända på sommaren..Dränkta på hösten..Ihjälfrusna på vintern...å våren bara försvann..
Bara å gilla läget...eller somna om..;-)
B.