CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, augusti 30, 2006

Urk...

Fy, blä och suck....
Om jag nån gång byter yrke så kommer jag definitivt inte bli städerska, det är då en sak som är säker!!

Har städat ut lägenheten idag. Fick stor hjälp av syster Tina som helt frivilligt och med stor entusiasm och glädje (nåja... kanske inte..) hjälpte mej att får rent i bland skrymslen och vrår.
Nu är det bara tråkgörat att städa bakom kyl och frys, spis och diskmaskin kvar. Det får Jocke hjälpa till med!
Ja, och så har vi trappen ner kvar också.. Va ju ingen idé att ta den innan vi är helt klara.

Förhoppningsvis blir vi helt färdiga ikväll! Hoppas!!
Nu ska jag sitta i soffan och bara vila mej en stund innan det blir dags igen..

Avslutar med:
TACK TINA!!!

2 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Vassego....

Anonym sa...

Hej Suss...
Ville bara säga att jag tog bort den sista bloggen hos mig, eftersom han/hon ändrat så man inte kom in på sidan längre..
Tyvärr följer ju ditt besök oxå bort då...så får gärna titta in igen..om du vill..vet du ju...
Kram / B.